top of page

Core Stability training

Cross HIIT training

Het belang van core stability (romp stabiliteit) kan moeilijk overschat worden. Een goed functionerende core stuurt en ondersteunt als het ware elke beweging die we uitvoeren en zorgt voor minder blessures, betere sportprestaties en een goede houding.

 

Cross-hiit is een high intensity interval training waar we geen spier onbenut laten. Tijdens deze 45’ durende workout starten we met een uitgebreide warm up om daarna onze grenzen op te zoeken. Met een minimum aan materiaal werken we aan kracht, uithouding, balans en coördinatie

Lessenreeks

 Prijzen : 

éénmalige proefles: 5 euro

10 beurtenkaart: 100 euro

Losse beurt: 15 euro*

*enkel mogelijk indien niet reeds volboekt

Core stability + Cross hiit: 170 euro ipv 200

 

Core stability wekelijks dinsdag van 19u15 tot 20u00

Cross HIIT wekelijks donderdag van 19u15 tot 20u00

Maximum 10 personen per les 

VOL= VOL

U krijgt een bevestigingsmail met daarbij een betaalverzoek

Lessenreeks Core stability

 

Di 16/04/2024

Di 23/04/2024

Di 30/04/2024

Di 07/05/2024

Di 14/05/2024

Di 21/05/2024

Di 28/05/2024

Di 04/06/2024

Di 11/06/2024

Di 18/06/2024 

Lessenreeks Cross HIIT

Do 18/04/2024

Do 25/04/2024

Do 02/05/2024

Do 09/05/2024

Do 16/05/2024

Do 23/05/2024

Do 30/05/2024

Do 06/06/2024

Do 13/06/2024

Do 20/06/2024

Core Fitness
Llifting Gewichten
Trainingsles

Core stability VS Cross HIIT

Core stability
Het belang van core stability (romp stabiliteit) kan moeilijk overschat worden. Een goed functionerende core stuurt en ondersteunt als het ware elke beweging die we uitvoeren. Daarnaast heb je zo een stuk minder blessures, verbeter je sportprestaties en creëer je een betere houding.


In deze workout van 45’ ligt de nadruk niet op intensiteit maar wel op controle. Dankzij een beperkte groep is er ruimte voor een persoonlijke aanpak. We leren ons lichaam beter kennen en tegelijkertijd worden we sterker.

Cross-hiit
Cross-hiit is een high intensity interval training waar we geen spier onbenut laten. Tijdens deze 45’ durende workout starten we met een uitgebreide warm up om daarna onze grenzen op te zoeken. Met een minimum aan materiaal werken we aan kracht, uithouding, balans en coördinatie. En o ja, vetverlies! Na het harde werk genieten we van een deugddoende stretch.


Je hoeft heus geen atleet te zijn om deze les mee te kunnen volgen. Ieder traint volgens zijn/haar eigen kunnen.
Niet onbelangrijk: dankzij de kleine groep, krijg je een maximum aan persoonlijke aandacht!

bottom of page